Tuesday 20 December 2011

UiTM? urm..no comments -____-

urm..agak-agak kat mane laa aku sambung study nanty after spm. UiTM ? UIA ? UPM ? UKM ? or overseas ? urm..tak tahu laa kat mane aku dapat study. spm pon tak lepas lagi. hahahaha :)) mesti korg pelik kan kenape tibe-tibe aku cakap pasal u. bukan ape, tadi aku pergi dinner dekat area UiTM yang dekat seksyen 2 tuh. chef-chef yang masak pon students2 dari UiTM tuh jugak. boleh tahan laa makanan dorg. students laa kate kan. bak kate pepatah [saye budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan] hahahahah :))) lepas tuh tibe-tibe plak teruje nak masuk u cepat-cepat. hahaha. sebelum balek, aku ternampak tiga students gurls yang on the way nak balek hostel, tibe-tibe aku jadi ghairah nak masuk u. hehehehe :P tambah pulak dengan cerite kak haireen mase die study kat situ dulu. lagi bertambah laa keghairahan aku nak masuk u. hahahaha :D lagi berape hari jee aku nak jadi form five. hahahaha xD aku nieyh, spm pon tak lepas lagi, nak cakap pasal u. kan kan kan ? :))) aku pon tak tahu lepas spm aku dapat u mane? tak tahu laa rezeki aku kat mane. tapi yang pasti, korg doa-doa kan laa supaye keputusan yang cemerlang supaye aku dapat samdung study kat u yan aku nak. keyh laa, niey jee kot cerite untuk korg bace malam niey sebelum tido. hahaha :D

1 comment: