Monday 26 December 2011

mr F? urm..mystery. hahahaha XD

cuti? mcm tak cuti je. dngn ole2 dari skola yg banyak. aku bukan tak nak buat, tapi aku tak paham la. lagi2 takade geng yg satu skola ngan aku. setakat nie, yg aku da buat bm, bi, matth, addmath, sej. lk baru satu soalan je. urm..camane niey. lagi bape hari je skola nak bukak, tapi keje tak siap. ish,ish,ish..aku nieyh, camane laa nak jadi pelajar cemerlang. camane laa nak jadi mcm abf aku. ya Allah, harap2 ade laa org yg nak tolong jadi tutor untuk aku for lk. aku nak sangat budak tu yg jadi tutor aku. aku bagi title MR. F laa. hahahaha :D aku nak sangat kenal ngn dye. takade org pon yg tahu aku suke giler kat dye even dye tak penah kenal aku. sedehnye. name jee dudok satu kawasan, tapi tak pernah kenal. dye comeyl, suke budak2, baek(kot), pandai. urm...mesti best kalau dapat jadi awan dye. kalau laa aku skola 24, mesti aku dapat jadi kawan dye. mesti dapat belajar same2 ngn dy.. urmmm..bestnye.eh, berangan lebeh plak aku niey. alaa.. tapi ape salah nye kan? angan2 mungkin jadi kenyataan. hehehehe :)) doa2 la yea <3

No comments:

Post a Comment